Страници

сряда, 29 февруари 2012 г.

Sweet Heart

Да, това е валентика -не сте в грешка, а именно "малко позакъснялата валентинка" за мъжът ми ;) Просто не смогнах  да я направя навреме.
И понеже на празник като на празник исках  да има и нещо към картичката. Доста се чудих  какво да е това и в крайна сметка се спрях на варианта с бонбоните - в случая Skittles  - два пакета от червените -голямо ядене падна докато ги редуцирам до червени и виолетови :). Ако още не сте се сетили от къде се сдобих с формичката сърце, която да напълня с бонбоните, то отговора е опаковка от брадс /като тази тук /.
Като идеята е все пак ако някой реши да похите бонбоните това да е възможно - бялата част със сърцето се отваря нагоре  :)
Включвам я макар и в последния момент при Двете елши и Мър-Мяу, както и в предизвикателството на Картичкофурийките- Нереализирани идеи
Simon Says... Anything Goes
Party Time Thuesday - Anything Goes
Картичката е Топ 5 в предизвикателството - "Месецът на любовта "

10 коментара:

  1. Чудна е,много ми харесва идеята!Прекрасна!

    ОтговорИзтриване
  2. Мила идеята ти да използваш кутийка от брадс е чудесна, а валентинката макар и закъсняла е изпълненена с много сладост и любов. За новата игра съм подготвила нещо подобно, ще се радвам да участваш утре:-)

    ОтговорИзтриване
  3. Ехаа, страшно идейно! Много ми харесва! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Чудна е! И толкова вкусно изглуждат тези бонбони...

    Мерси, че се включи в предизвикателството на Двете елши!

    ОтговорИзтриване
  5. Великолепна идея! Много ми харесва, а предполагам, че се е харесала и на получателя й!

    ОтговорИзтриване
  6. Невероятна сладка валентинка!

    ОтговорИзтриване
  7. И идеята и реализацията са много сладки (във всеки възможен смисъл)!

    ОтговорИзтриване
  8. Чудна и сладка валентинка си направила...останаха ми очите в нея :)

    ОтговорИзтриване
  9. Много красива и оригинална валентинка. Благодаря ти, че се включи в моето предизвикателство.

    ОтговорИзтриване